Επιλογή του σωστού μίγματος για το χορτοκοπτικό
Τα βενζινοκίνητα χορτοκοπτικά λειτουργούν με ένα μίγμα καυσίμου από βενζίνη και λάδι κινητήρα. Έτσι διασφαλίζεται η λειτουργία και η διάρκεια ζωής του κινητήρα.
28.09.2023
Επισκόπηση: Μίγμα καυσίμου μηχανοκίνητου χορτοκοπτικού
- Προστατεύστε το χορτοκοπτικό με το σωστό μίγμα καυσίμου με βενζίνη και λάδι από ζημιές
- Σύσταση: Στο STIHL 1:50 λάδι δίχρονου κινητήρα αναλογία ανάμιξης 1:50
- Στα άλλα επώνυμα λάδια δίχρονων κινητήρων προσέξτε την ταξινόμηση TC
- Για βενζινοκίνητα χορτοκοπτικά συνιστάται η χρήση STIHL MotoMix ως καύσιμο
Το σωστό μίγμα καυσίμου από βενζίνη και λάδι είναι σημαντικό σε ένα βενζινοκίνητο χορτοκοπτικό, για να προστατεύεται από ζημιές όπως π.χ. φαγώματα εμβόλων.
Για ένα χορτοκοπτικό STIHL ενδείκνυται ένα μίγμα λαδιού δίχρονου κινητήρα και επώνυμης βενζίνης σε αναλογία ανάμιξης 1:50. Αυτό αντιστοιχεί σε 1 μέρος λαδιού συν 50 μέρη βενζίνης. Προτείνουμε το STIHL MotoMix ως έτοιμο, αναμεμειγμένο και τέλεια προσαρμοσμένο στον κινητήρα καύσιμο για βενζινοκίνητα χορτοκοπτικά.
Για ένα χορτοκοπτικό STIHL χρησιμοποιείτε μόνο λάδι ταξινόμησης TC. Η σύστασή μας: Λάδι δίχρονων κινητήρων STIHL, που διαθέτει ειδική σχεδίαση για τους κινητήρες STIHL και κάνει εφικτή μια μεγάλη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Ένα βενζινοκίνητο χορτοκοπτικό STIHL χρειάζεται βενζίνη με ελάχιστο αριθμό οκτανίων 90 RON, δηλαδή απλή αμόλυβδη βενζίνη, που διατίθεται στο πρατήριο καυσίμων. Λάβετε υπόψη σας ότι ένα μηχανοκίνητο χορτοκοπτικό STIHL με μίγμα από λάδι δίχρονου κινητήρα και βενζίνη πρέπει να λειτουργεί στη σωστή αναλογία ανάμιξης 1:50.
Η σύστασή μας για το μίγμα του χορτοκοπτικού σας
Το σωστό μίγμα για το βενζινοκινητο χορτοκοπτικό σας είναι σημαντικό. Ακατάλληλες λειτουργικές ουσίες ή αναλογίες ανάμιξης που αποκλίνουν από τις προδιαγραφές μπορεί να προκαλέσουν σοβαρές ζημιές στον κινητήρα, π.χ. φάγωμα εμβόλων, μεγάλη φθορά κ.λπ. Για βενζινοκινητα χορτοκοπτικά συνιστούμε τις παρακάτω αναλογίες ανάμιξης:
Σε λάδι δίχρονου κινητήρα STIHL 1:50
1 : 50 = 1 μέρος λαδιού + 50 μέρη βενζίνης
Σε άλλα επώνυμα λάδια δίχρονων κινητήρων ταξινόμησης TC
Και για τα λάδια δίχρονα κινητήρων άλλων μαρκών ισχύει η ακόλουθη αναλογία ανάμιξης, όταν έχουν την ταξινόμηση TC:
1 : 50 = 1 μέρος λαδιού + 50 μέρη βενζίνης
Παράδειγμα ανάμιξης για χορτοκοπτικά
Αναλογίες ανάμιξης
Για αναλογία ανάμιξης 1: 50 χρειάζεστε πέντε λίτρα βενζίνης και 0,10 λίτρα, δηλαδή 100 χιλιοστόλιτρα, STIHL λάδι δίχρονου κινητήρα.
Ποια βενζίνη είναι κατάλληλη για το μίγμα;
Χρησιμοποιήστε επώνυμη βενζίνης με ελάχιστο αριθμό οκτανίων 90 RON – είναι η απλή αμόλυβδη για αυτοκίνητα που θα βρείτε στο πρατήριο καυσίμων.
Ποιο λάδι κινητήρα είναι κατάλληλο για την ανάμιξη;
Χρησιμοποιείτε μόνο ποιοτικό λάδι δίχρονων κινητήρων που αντιστοιχεί στην ταξινόμηση TC. Συνιστούμε το λάδι δίχρονων κινητήρων STIHL, που διαθέτει ειδική σχεδίαση για τους κινητήρες STIHL και κάνει έτσι εφικτή μια μεγάλη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Προσοχή: Τα λάδια κινητήρα χαμηλότερης ποιότητας μπορεί να προκαλέσουν ζημιές στον κινητήρα, τους στεγανοποιητικούς δακτυλίους, τους αγωγούς και το ρεζερβουάρ καυσίμου.
Υπόδειξη για την ανάμιξη: Για την ανάμιξη, γεμίστε ένα κατάλληλο για καύσιμο δοχείο αρχικά με λάδι κινητήρα και στη συνέχεια με βενζίνη. Πριν πληρώσετε με το μίγμα καυσίμου το ρεζερβουάρ του χορτοκοπτικού, αναμείξτε τα μεταξύ τους ανακινώντας το δοχείο. Στη συνέχεια, ανοίξτε προσεκτικά το δοχείο, καθώς ενδέχεται να έχει συσσωρευτεί πίεση.
Οδήγησης χρήσης για χορτοκοπτικά STIHL
Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε άνετα τις οδηγίες χρήσης για το δικό σας χορτοκοπτικό STIHL.
Σωστός ανεφοδιασμός του χορτοκοπτικού το STIHL
Το βίντεο δείχνει βήμα προς βήμα πώς να ανεφοδιάζετε το χοροτοκοπτικό με ασφάλεια.
Μίγμα χορτοκοπτικού STIHL
Το σωστό καύσιμο για ένα χορτοκοπτικό
Κατά κανόνα, οι ακατάλληλες λειτουργικές ουσίες υγρά ή μια αναλογία ανάμιξης λαδιού/καυσίμου που αποκλίνει από την προδιαγραφή μπορεί να προκαλέσουν ζημιές στον κινητήρα. Αν θέλετε να έχετε ασφάλεια κατά τη λειτουργία των προϊόντων STIHL, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε το καύσιμο STIHL MotoMix . Αυτό δεν περιέχει αιθανόλη, είναι ειδικά προσαρμοσμένο στους κινητήρες των μηχανημάτων μας και εγγυάται υψηλή απόδοση και μεγάλη διάρκεια ζωής.